Garantie en klachten


GARANTIE

Al onze producten worden voorafgaand aan de verkoop uitvoerig getest.
Wij doen onze uiterste best om de producten in goede conditie aan je te leveren. Toch komt het helaas wel eens voor dat een product kapot gaat tijdens het transport of er iets anders ontstaat waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons te maken.
indien het gebrek binnen de garantie valt zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

mail ons naar: info@fortywoofs.nl met een duidelijke omschrijving en foto van de klacht en dan zullen wij zeker zorgen voor een passende oplossing. 

 


klacht: 
hoewel wij streven naar het voorkomen van klachten kan er altijd iets mis gaan.
wij zouden het op prijs stellen als de klacht(en) eerst bij ons kenbaar worden gemaakt door te mailen naar: info@fortywoofs.nl 
we zullen binnen uiterlijk 14 dagen contact opnemen over de klacht en streven ernaar een passende oplossing te vinden.